woensdag 25 mei 2016

Cadeautje voor housewarmings

Tegenwoordig wordt elke gelegenheid aangegrepen voor een feestje, toch? 
Gender-reveil party, babyshower, kraamfeestje, propedeusefeest, afstudeerfeestje en ga zo maar door. 
Vanwege verhuislustige familieleden had ik de afgelopen tijd ook aardig wat housewarmings. 

Inmiddels heb ik het beste idee bedacht om cadeau te doen! (Te laat voor de afgelopen housewarmings...)

Het boek: hypotheekvrij! 
Volgens mij kost het slechts een tientje bij onze blauwe bolle vriend. Leuk cadeau, en je kan niet zeggen dat je ze niet hebt geholpen bij hun denkproces over aflossen ;)

Bonus is natuurlijk dat onze grote vriend G. Hormann zijn basisinkomen nog wat langer kan financieren dankzij onze bijdrage. 

Zou jij dat durven, zo'n boek aan iemand cadeau geven? Of heb je nog een betere boekentip? 

1 opmerking:

  1. Ik zou dat - denk ik - wel aandurven. Hoewel ik normaliter niet opdringerig ben met het verkondigen van ons gedachtegoed - ik snijd het alleen aan als het zo ter sprake komt - vind ik dit wel een uitgelezen mogelijkheid :-)

    BeantwoordenVerwijderen