woensdag 25 mei 2016

Cadeautje voor housewarmings

Tegenwoordig wordt elke gelegenheid aangegrepen voor een feestje, toch?
Gender-reveil party, babyshower, kraamfeestje, propedeusefeest, afstudeerfeestje en ga zo maar door.
Vanwege verhuislustige familieleden had ik de afgelopen tijd ook aardig wat housewarmings. 

Inmiddels heb ik het beste idee bedacht om cadeau te doen! (Te laat voor de afgelopen housewarmings...)

Het boek: hypotheekvrij! door Gerhard Hormann. 
Volgens mij kost het slechts 15 Euro bij onze blauwe bolle vriend. Leuk cadeau. Plust natuurlijk een heel nuttig cadeau om het denkproces over aflossen van je hypotheek in gang te zetten. Het is heel aardig om iemand daar zo bij van dienst te willen zijn, toch?

Bonus is natuurlijk dat onze grote vriend G. Hormann zijn eigen gefinancierde basisinkomen nog wat langer kan laten duren dankzij onze bijdrage.

Een andere optie is het boek 'Eigenwijs je hypotheek aflossen', geschreven door Marieke Henselmans. Hier worden heel veel termen uitgelegd en dit is ook een goede start. Kost 12,50 Euro.
 
Zou jij dat durven, zo'n boek aan iemand cadeau geven? Of heb je nog een betere boekentip? 

1 opmerking:

  1. Ik zou dat - denk ik - wel aandurven. Hoewel ik normaliter niet opdringerig ben met het verkondigen van ons gedachtegoed - ik snijd het alleen aan als het zo ter sprake komt - vind ik dit wel een uitgelezen mogelijkheid :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!