maandag 22 februari 2016

Hardlopen kost toch iets meer geld

Oeps, vergeten mijn post vandaag om 7u te laten verschijnen. Kan gebeuren :)

Vanmorgen ben ik weer wezen lopen, ondanks de regen. (check foto). Al met al best trots natuurlijk op mijn doorzettingsvermogen.  



Ik schreef een half jaar geleden een post over de kosten van mijn sportoutfit. Toen merkte ik dat dit toch niet volledig was, en dat ik inmiddels nog heel wat spullen erbij heb aangeschaft.. In een ander seizoen heb je andere kleding nodig, of soms past iets toch niet zo goed. 

De lange broek die ik had gekocht, voor in de winter bleek te groot, en hij zakt dus af tijdens het lopen. Hij bleek ook geen touwtjes te hebben (wist ik veel dat dat handig was), dus die was eigenlijk een miskoop. Deze moet ik ook nog uit mijn huis verwijderen..
Toen kocht ik een nieuwe lange broek voor 5,79 Euro bij de Action. Gelukkig kreeg ik ook een warme broek van iemand anders, dus die draag ik met dit koudere weer.

Inmiddels kocht ik ook een shirt met lange mouwen, voor 12,99 Euro bij de Primark.
Een lampje voor lopen in de avond kostte 1,50 Euro bij de Kruidvat.
Twee sets hardloopsokken, 3 Euro bij Wibra en 8 Euro bij de H&M.

Al met al mag ik nog zo'n 30 Euro optellen bij mijn kosten voor mijn sportoutfit. Dus 138 Euro totaal. Ik kan me voorstellen dat met het naderen van de zomer, ik nog een singlet aanschaf. Als het goed is heb ik meer niet nodig.

Hebben jullie ook miskopen gehad op het gebied van je sportkleding? 

3 opmerkingen:

  1. Bevallen die sokken ook goed? Die heb ik zelf nog niet, maar ik las laatst wel dat dat fijn was. En ben dus wel even benieuwd of dat dan de extra drie of acht euro waard is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het fijner met hardloopsokken ja! Die van H&M zijn heel dun, en lekker met warm weer.
      Die van de wibra zijn dikker en fijner in dit weer.

      Verwijderen

Leuk dat je reageert!