vrijdag 8 januari 2016

Andere doelen 2016

De meeste mensen hebben vorige week al nagedacht over hun doelen voor het nieuwe jaar. Ik begon daar pas mee op 2 januari. Eerder had ik daar echt geen tijd voor. Ik merk ook bij mezelf dat die dingen een beetje moeten groeien.

Tja de standaard dingen als gezonder leven, meer lezen, tijd voor mezelf, meer balans, een mooier huishoudboekje, mooie start met aflossen, dingen doen die ik leuk vind etc. horen ook bij mijn lijstje.

Voor mijn blog-doelen ben ik nog steeds aan het nadenken.
1. Ik wil misschien een andere naam voor de blog, die iets meer de lading dekt. Maarja, wat dan? (Heb je ideeën? laat hieronder je tip achter)
Nieuwe naam is ook nieuwe site, en waar kies je dan voor. Ga ik pro? (dat denk ik niet, ik heb nauwelijks advertentie-inkomsten dus dat zal niet rendabel zijn)
2. Meer regelmaat inbouwen. Als ik het nu erg druk heb lukt het misschien maar om 1 post per week te schrijven. Dat vind ik weinig. Andere weken zijn er wel 4... Zou het beter werken voor lezers als ze weten dat er op vaste dagen een blogpost is, of juist niet?
3. Ik wil nieuwe onderwerpen aan kunnen boren, dus dat betekent meer inspiratie opdoen. Leuk doel :)

Heb jij nog verzoeken voor deze blog? 

1 opmerking:

  1. Leuk je blog doelen. Als je dagelijks blogg krijg je meer lezers. Ik denk dat als je over kinderen en moederschap wol bloggen het een prima naam is. Als je wat anders wilt qua naam, moet je goed weten waar je over gaar bloggen. Dan dekt het de lading meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!