vrijdag 11 december 2015

Nieuwe matras

Ons nieuwe bed stond in elkaar, en het matras lag erop. Helaas moest het matras 72u luchten/uitzetten etc. Dus mochten we drie nachten kamperen in onze woonkamer. Een van ons op de bank en de ander op een luchtbed. De andere kamers zijn nog niet klaar dus vandaar de woonkamer. Hilarisch natuurlijk. Eigenlijk ook best heel jammer. Want heb je je nieuwe bed eindelijk, en in elkaar staan, dan wil je er ook in slapen toch?

De eerste nacht heb ik er inmiddels op geslapen. Hij sliep prima, al is het nog erg wennen. Die toplaag van traagschuim voelt een beetje gek aan. Ze zeggen dat je minimaal een week moet wennen aan een nieuw matras. Dus ik ben benieuwd.
Mijn man was niet echt enthousiast na de eerste nacht, terwijl deze matras toch echt zijn eerste keus was. (mijn tweede keus) We zullen zien.
De grotere deken was wel een hit wat mij betreft, al pikte mijn man nog steeds teveel in ;)

De lades moeten nog in elkaar gezet, en dan is het bed echt af. Daar hadden we helaas nog even geen tijd voor. Misschien dit weekend. Prioriteit heeft vermoedelijk toch het schilderwerk van de zolder, want dan zou dat eindelijk af zijn.

Heb jij ook wel eens een nieuw bed gekocht, en moest je toen wachten tot je matras helemaal gelucht en plat was? Waar sliep jij toen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!