maandag 13 juli 2015

Vakantie

Mijn kinderen hebben al even vakantie. Supergezellig natuurlijk. Normaal gesproken ben je er als gezin helemaal aan toe (toch?). Dit keer was het een soort race tegen de klok. Ik had nog zoveel dingen die ik moest doen/regelen etc voor de vakantie, dat de vakantie eigenlijk een paar dagen te vroeg kwam. Ik had eigenlijk nog even moeten uitrusten van die eindsprint. Die tijd was er niet.

Tja wat wil je ook, als je met twee keer waterpokken te maken hebt (na elkaar), de laatste afsluitende borrels, afscheidsavondjes, schoonmaakklusjes op school, een baby met vijf doorkomende tanden in 2,5 week en juffenfeestjes.

Ik ben wel aan vakantie toe. Heerlijk dat de ochtend-spits nu lekker niet hoeft, en als we zelf op vakantie gaan wordt het helemaal relaxed. Voor nu nog even een plannetje maken om de kinderen zoveel mogelijk te laten genieten, ontspannen en vermaken, en ook nog even wat rust voor mezelf te creëren (if possible).

Heb jij nog leuke tips voor in de vakantie?

p.s. Ik ging dus lunchen in de Ikea.. samen met half Nederland. Want het regende natuurlijk...duhh ik had het kunnen weten ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!