woensdag 29 april 2015

Koningsdag-knaller

Ik heb nagedacht over wat nou mijn knaller van Koningsdag is. Welk item was echt zo goedkoop, of zo geweldig of ... dat het die naam verdiend?

Het tosti apparaat, met uitneembare platen voor slechts 1 Euro, is een topper. Mits hij goed werkt. (ik heb het nog niet helemaal uit kunnen proberen)
De bijna nieuwe Puma's voor mn dochter voor 2 Euro maakten me ook erg blij.

Mijn zoon is het meest blij met zijn skateboard van 0,50 Euro en dochter is blij met de zingende Barbie voor 2,50 Euro. Die laatste was een cadeautje van opa, haha. Haar prinsessenkroon voor 0,25 Euro is ook erg leuk.

Miskoop is mogelijk de buitenlamp. Ik dacht dat hij een bewegingssensor had, maar het blijkt een dag/nacht sensor te zijn. Eens kijken of dat ook te gebruiken is bij ons om het huis.

Al met al durf ik de term Koningsdag-knaller nog niet toe te wijzen. Eerst een tosti maken.

Met welke aankoop op de vrijmarkt ben jij het meest in je nopjes? Wat was het, en waarom ben je er zo blij mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!