woensdag 11 maart 2015

Vervanging in de keuken

Ik schreef laatst dat er drie van onze keukenapparaten op hun eindje lopen. Het espresso apparaat, het tosti ijzer en de blender. In ons budget voor dit jaar zit niet echt ruimte om voor een paar honderd euro deze dingen te vervangen. Dus ik hoopte dat ze nog even mee konden.
Tot nu toe gaat het nog, maar espressoapparaat sputterde steeds meer tegen.

Intussen had ik mijn lieve vader gesproken, en genoemd dat ons espresso apparaat een vervanger nodig had. Aangezien hij graag op rommelmarkten en tweedehands winkels rondstruint, wilde hij wel voor mij opletten.

Bingo! Binnen een week had hij het ideale apparaat voor mij gevonden. Compact, zo goed als nieuw (zelfs geen gebruikerssporen) en helemaal compleet. Voor het luttele bedrag van... VIJF Euro. Nieuw zou deze zeker 100 Euro hebben gekost, als het niet meer is.
Luxe leven voor een prikkie! Ik houd daarvan.

Wat is jouw beste rommelmarkt vondst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!