maandag 16 maart 2015

Je huis vergroten vs opruimen

In mijn nabije omgeving wordt er heel wat afgeklust. Wat wil je ook, met al die koophuizen en verhuislustige mensen.

Ook opruimen zie ik veel gebeuren. Genoeg vriendinnen die de rommel in huis zat zijn, en kiezen voor ruimte. Ik houd daar zelf ook van. Rust, ruimte en liefst ook wat regelmaat ;)

Nu sprak ik deze week met iemand die ook vindt dat ze niet genoeg ruimte heeft. Ze baalt van de hoeveelheid ruimte die ze overhoudt door de hoeveelheid spullen. Persoonlijk zou ik in zo'n geval kiezen voor opruimen, keuzes maken en dingen wegdoen. Maar dit gezin heeft ergens anders voor gekozen. Voor het vergroten van hun opslagruimte!

Dit doen ze door hun kruipruimte leeg te graven. Daarna isoleren ze de boel en hebben ze extra opslagruimte. Het lijkt mij een kostbare aangelegenheid, twee mannnetjes inhuren die een enorme container vol zand scheppen. Maar dan heb je ook wat. Een ondergrondse extra opslagruimte.

1 opmerking:

  1. Woehoe ;) :P Nee, dat zou inderdaad ook niet echt mijn keuze zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!