maandag 12 januari 2015

Offertes deel 2

Lekker klusdagje gehad zaterdag, en we hoefden er zelf niks voor te doen. Ideaal! Zo voelt het alsof je toch heel ver bent gekomen, en je huis meer af is. Alles wat gerepareerd werd viel onder de garantie van onze aannemer.

Tevens kwam er iemand voor de offerte voor de dakkapel. Toen onze aannemer hoorde dat we daar iemand voor lieten komen, vroeg hij of hij hiervoor ook een offerte mocht opstellen, naast de offerte voor de overige verbouwing van de zolder.  Toevallig was de aannemer dus aan het meten op de zolder, toen de dakkapel-man ook kwam. Die laatste stond een beetje raar te kijken en vroeg of hij ook een offerte zou uitbrengen.
Ik voelde me een beetje ongemakkelijk hierdoor, maar later zei de aannemer dat het heel normaal is om meerdere offertes op te vragen.
Uiteindelijk gaf de dakkapel-man ons al een scherpe prijs (met korting) op voor vervanging dakraam, de dakkapel en ook nog de aftimmering van alles en schuifschotten in de slaapkamer. Of dit nou door de aanwezigheid van de aannemer kwam weet ik niet, maar het totaal viel me onwijs mee.
We wachten nog even de papieren offerte af, en de offerte van de aannemer. Volgende week komt er nog iemand voor een dakkapel en dan gaan we kiezen.

Ik begin er heel veel zin in te krijgen!

Laat jij ook vaak meerdere offertes uitschrijven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!