donderdag 22 januari 2015

Gratis weggeven op marktplaats

Soms heb je spullen die echt nog goed zijn, maar waar mensen in jouw omgeving op dat moment niks aan hebben. Of ze hebben geen zin om er de moeite voor te doen, bijvoorbeeld door het op te halen.
Ik weet dat er ook weggeefgroepen zijn voor hele regio's, maar daar ben ik expres geen lid van. Ik wil niet een nog groter risico lopen dat ik op dingen reageer, die ik wel wil, maar niet nodig heb.
Of op het moment dat ik ze zie, bedenk dat ik ze nodig heb, en ze vervolgens wil. Want eigenlijk wil ik dat niet. (Snap je het nog?)

Dus als ik iets in mijn eigen kring niet kwijt kan zet ik het op marktplaats. Gratis op te halen. Bijna alles binnen no-time weg. Dankbare mensen aan je deur. Fijn toch?

Deze week via marktplaats dus weer een tas goede kleding en winterjas naar een goed doel, wat dozen met speelgoed en nog 3 tassen babykleding naar m'n schoonzus (snik...). Oude kleding in de container, dus dat ruimt lekker op.
Hopelijk compenseert dit voor de verjaardagscadeaus van dochter ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!