zaterdag 15 november 2014

Het ongebruikte kastdeurtje

In onze woonkamer staat een grote buffetkast. Een plaatje om te zien, al zeg ik het zelf. Dit is een van de aankopen waar ik nooit spijt van heb gehad.
Toevallig ook nog ooit gekocht als showmodel voor een relatief prikkie. Toppertje dus.

Er zit serviesgoed in, boeken, lades met tafelkleden/onderzetters, decoratie voor in huis, kaarsen. Ook is er een deurtje met speelgoed en duplo voor de kinderen. Het andere deurtje... gaat eigenlijk nooit open! Zitten er dan spullen in die we niet gebruiken? Eh ja en nee.

Dat laatste deurtje zit vol spelletjes. Gezelschapsspellen. Mijn man is er gek op, en doet graag elke week een spelletje. Wegens tijdgebrek doen we bijna nooit meer een spel. Ik ben geen groot fan bovendien, en soms in de avond te moe voor een spel dat 1,5uur duurt.
Ik heb zin om het kastje leeg te ruimen, en zo ruimte te creëren voor dingen die we wel regelmatig gebruiken. Maarja, je (dure) spellen doe je niet zomaar weg. Misschien later is het wel weer heel leuk om te doen met je tieners? (iemand ervaring mee?)
Dus voorlopig blijft het zoals het is. Of mogelijk kan ik de spellen naar de zolder verbannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!