vrijdag 10 oktober 2014

Glazenwassers: zakkenvullers?

Bij ons in de buurt komt elke maand een glazenwasser. Je spreekt (mondeling) met 'm af dat hij je ramen wast. Ik heb het een keer laten doen, het slaapkamerraam kostte me 7,50 Euro. (Bizar duur, hij klimt niet eens op een ladder..)
Als ik ook nog het keukenraam erbij wilde laten doen was het samen 12,50 Euro. Nu vind ik het onzin om het keukenraam te laten doen, want daar kan ik gewoon bij. Het slaapkamerraam is wat anders.
Helaas komt de glazenwasser elke maand. Dus je moet het elke maand door hem laten doen, of nooit. Want je kan het niet eens per jaar laten doen als jij er zin in hebt.
Deze week zag ik dat ze ook de goten leeghaalden, van de mensen waarbij ze de ramen wassen. En kijk, dat lijkt me enorm handig! Maar 'helaas' heb ik geen abonnement op hun service.
Goedkopere glazenwassers zijn er niet, want er schijnt hier een echte 'oorlog' te zijn tussen de glazenwassers onderling. Owee als een andere glazenwasser in jouw buurtje aan de slag gaat. Dus op concurrentie en een prijzenoorlog hoef ik niet te rekenen.

Persoonlijk zou ik meer behoefte hebben aan een glazenwasser die eens per kwartaal mijn ramen wast. Zelf zou ik ze ook nooit elke maand wassen namelijk. Alsof ik daar tijd voor heb?! Liefst een glazenwasser die dan ook nog je goot leeghaalt zo af en toe. Daar zou ik wel behoefte aan hebben, en ook best wat voor willen betalen.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb precies hetzelfde, ik zou het wel 2 keer per jaar willen, maar dat abonnement hebben ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!