dinsdag 26 augustus 2014

Update #uitdaging aflossen

Net voor mijn bevalling had ik mijn marktplaats verkopen op een rijtje gezet. Toch 50 euro bij elkaar met de verkoop van 'kleine' dingen zoals kinderkleding en wat zwangerschapskleding. Niet een topscore, maar toch mooi meegenomen.
Dit geld heb ik meteen naar onze spaarrekening gestort om extra te kunnen aflossen op onze aflossingsvrije hypotheek, aan het einde van het jaar.
Als ik weer meer tijd heb kan een groot deel van de zwangerschapskleding ook op marktplaats, dus wie weet heb ik dan binnenkort weer een mooi bedragje bij elkaar voor onze aflossing.

Verder zijn we nu met een kleine baby veel thuis, dus we gaan zeker niet 'per ongeluk' over onze budgetpotjes 'uit eten' heen. En gelukkig hadden lieve vrienden voor ons een voorraadje eten in de diepvries aangelegd, dus zijn we ook niet verleid tot de snackbar in deze drukkere periode. Ook kwamen m'n ouders twee keer voor ons koken. Fijn dit soort hulp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!