vrijdag 22 februari 2013

Het mooie nieuws

Soms denk ik erover op mijn NU.nl app te verwijderen, en een aantal weken geen ‘nieuws’ meer te volgen. Al die negatieve berichten over van alles en nog wat. Bleh! Volgens mij is het allemaal niet zo dramatisch als gesteld. Misschien moeten we een website oprichten met positief nieuws. Dingen die de mensen moed geven. Hoop. Vreugde. Vrolijkheid!

Dat zal toch niet zo moeilijk zijn? Ik begin hier vast met een paar. Je mag aanvullen! (je kunt je comments achterlaten)

-         Een paar mensen die ik ken kregen laatst een VAST contract! Wohoo!
-         Iemand kreeg een baan binnen no-time.
-         Iemand zou 4mnd op de wachtlijst staan voor een operatie, maar kon opeens nu al terecht.
-         Ik ken heel veel mensen die zich belangeloos inzetten voor goede doelen! Heel blij mee!
-         Een bos tulpen is zo mooi.
-         Soms is je favoriete geurtje in de aanbieding. Smile :)
-         Een bedelaar die dolblij is met mijn 50 cent: Makes me smile!
-         De zon schijnt steeds meer
-    Een lekkere kop koffie...genieten!

1 opmerking:

  1. Zo'n blog (schrijven/lezen) is echt genieten... Ik 'moet' zeggen dat ik het nieuws ook al tijden niet echt bijhoud.

    Je wordt er inderdaad niet vrolijk van en ik word er altijd zo machteloos van: het is soms allemaal heel erg en zo (en ja, we kunnen zeker ook overdrijven, want zo erg is het lang niet altijd) ik kan 'er toch niets aan doen'.

    Geef mij dan inderdaad ook maar de verhalen van vrienden die het goed gaat, ergens blij mee zijn, die ik kan helpen, voor wie ik iets kan betekenen en vice versa, met wie ik kan delen en genieten...

    En als je er bij stilstaat, zoals jij in je blog, zijn er heel wat dingen waar je blij mee en dankbaar voor kunt zijn.

    Trouwens, vroeger wist je niet eens wat er in de rest van de wereld speelde. Ik las net ook even je profiel en wil nog even 'zeggen' dat je 'm erg creatief en sprekend hebt beschreven.;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!