vrijdag 4 januari 2013

Nieuw jaar!!

Vakantie gehouden, dus ook niet geblogd en getweet. Lekker rustig voor iedereen. Maar nu weer tijd om aan de slag te gaan.

In de tweets van de afgelopen week zag ik ergens deze mooie quote langskomen: “Beter een jaar vol goede keuzes, dan vol goede voornemens”.
Dus, geen goede voornemens dit jaar voor mij. Maar ik ga wel andere keuzes maken.

Een aantal van mijn tips kun jij misschien gebruiken als je nadenkt over besparen:
-         Vaker met de fiets (auto laten staan).
-         Iets beter op ‘kleintjes’ letten bij boodschappen, vaker aanbiedingen kopen.
-         Gezonder eten, geen snacks in huis.
-         Pot thee zetten. Dus niet steeds nieuw theezakje/waterkoker opnieuw aan.
-         Water drinken; gezond en goedkoop alternatief voor frisdrank.
-         Verwarming half graadje lager, merk je bijna niet. En anders sloffen/vest/dekentje. Is wel zo knus in huis :)
-         In huis Wifi aan op je gsm, scheelt vast op je telefoonrekening.
-         Wat ik bespaar gaat naar de spaarrekening.
-         Marktplaats weer updaten en wat dingen verkopen die ik niet gebruik.

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

p.s. Weet je nog die ‘gekke’ besparingstip uit een oude blog van mij? Rijst kort koken en dan in je bed zetten. Die probeer ik nu even uit. Gewoon voor de lol!

2 opmerkingen:

  1. goeie tips, ook al ben ik geen mom, ik ga ze toch toepassen. victor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super! tip: 1,4,6 en 7 is our life story ben blij dat het toch werkt! idergeval thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!